fbpx

So! een succesvolle lancering bij 14 verkooppunten.

 In Geen categorie

Nieuwe pergola van Winsol krijgt wind in de zeilen door advertentiecampagne op ledschermen

Winsol, de specialist in ramen, deuren, rolluiken, poorten, zonwering, terrasoverkapping en raamdecoratie, heeft over het hele land een vijftigtal verkooppunten. Een aantal daarvan zijn premium partners of select partners, maar Winsol heeft ook tien eigen concept stores.

Een nieuw product pushen met lokale zichtbaarheid

Lokale zichtbaarheid is een belangrijke pijler in de marketingmix van Winsol. Zeker als er een nieuw product gelanceerd wordt. Dan wil je dat het ‘gezien’ wordt en lok je bij voorkeur de potentiële klant helemaal tot bij jou op een verkooppunt.

Voor de lancering van hun nieuwe pergola SO! klopte Winsol aan bij LED-AD voor een campagne waarbij we op veertien verkooppunten, of dicht in de buurt, een scherm plaatsten voor een week. LED-AD tekende een plan uit waar we mobiele advertentieschermen zo doordacht mogelijk hebben ingezet. Als de schermen niet aan het verkooppunt zelf stonden, stonden ze aan drukke invalswegen of plaatsen waar het verkeer weleens stremt, in de regio van elke showroom.

Je merk op het netvlies van de klant gebrand

Met die sterke, dynamische lokale campagne gaven we de lokale showrooms gedurende de campagneperiode wat extra wind in de zeilen en staan het merk Winsol en de nieuwe pergola op menig netvlies gebrand (ja, dat heb je met ledreclame) bij de stroom chauffeurs die dagelijks met duizenden aan onze schermen voorbijrijden.

Ben je ook op zoek naar lokale visibiliteit in de buurt van je verkooppunten?

LED-AD tekent een reclameplanning uit in de buurt van je verkooppunten.